Bijdrage

Ouderbijdrage en verenigingsbijdrage

Lidmaatschap vereniging
U kunt lid worden van onze vereniging als u schriftelijk verklaart in te kunnen stemmen met de grondslag en het doel van de vereniging. Zie de ledenverklaring op de website van Florion.

Verenigingsbijdrage
Voor het lidmaatschap van de vereniging wordt een verenigingsbijdrage gevraagd die jaarlijks door het bestuur van Florion wordt vastgesteld. Van deze contributie worden kosten betaald die niet door het rijk of door de gemeente worden vergoed. De contributie wordt door het bestuur besteed aan bestuurskosten zoals vergader- en reiskosten, administratiekosten vereniging, representatiekosten, verzekeringen (WA), rente en bankkosten, en overige kosten die te maken hebben met de identiteit of specifieke activiteiten.

Ouderbijdrage
De ouderbijdrage is bedoeld voor de dekking van typische schoolactiviteiten die niet uit de normale exploitatie beschermd kunnen worden, zoals bijvoorbeeld schoolreisjes, feestdagen, excursies, etc. De ouderbijdrage wordt jaarlijks door de school in overleg met de schoolraad bepaald. De bijdrage ouder is een vrijwillige bijdrage. Toch willen we u met nadruk vragen om deze bijdrage te voldoen voor de financiële dekking van alle schoolactiviteiten.

Bedragen ouderbijdrage Helmstok en verenigingsbijdrage Florion

Ouderbijdrage € 70,- voor het eerste kind
€ 110,00 voor twee kinderen en voor drie of meer kinderen € 135,-.
De verenigingsbijdrage is vastgesteld op € 15,-

Voor de inning van de verenigingsbijdrage ontvangt u in het voorjaar een factuur. Voor de inning van de ouderbijdrage ontvangt u in januari /februari een link via Schoolkassa in Parro. Mocht u in het verleden een incassomachtiging hebben afgegeven, dan staat op de betreffende factuur aangegeven welke datum de incasso van de verenigingsbijdrage zal plaatsvinden. De verenigingsbijdrage en de ouderbijdrage worden apart geïnd.